Pogoji poslovanja

Potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Garancija
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12).
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine

Dostava in osebni prevzem

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave
Strošek dostave je naveden v tabeli z informacijami v spletnem mestu/objavi za posamezni izdelek in se vedno informativno izpiše, ter prišteje tudi v spletni košarici, pred in ob oddaji naročila.

Če naročite dva ali več izdelkov z različnimi stroški dostave, se za izračun skupnega stroška dostave upošteva strošek artikla z najvišjo ceno dostave. (Primer: prvi izdelek ima strošek dostave 2eur, drugi 4eur, tretji pa 5eur… skupni strošek dostave za vse tri izdelke znaša 5eur)
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo.

Ob dostavi in plačilu po povzetju zaračunamo strošek provizije vplačnine po povzetju Pošte Slovenije (strošek velja po veljavnem ceniku Pošte Slovenije).

Čas dostave
Dostava se vrši med tednom do 16.00h in jo dostavi Pošta Slovenije na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.
Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine.
Če vas v času dostave ni doma, bo kurir/dostavljač Pošta Slovenije pustil sporočilo, na podlagi katerega se boste dogovorili za ponovno dostavo oziroma prevzem.
Kot dodatne plačljive storitve (+1eur/storitev) lahko naročite tudi dostavo do 10.00 ure dopoldne, ali dostavo po 16.00 uri popoldne, naročite lahko tudi storitev klic dostavljača, ki vam omogoči telefonsko usklajevanje z dostavljačem glede natančnega termina dostave.

Dostava po 16.00 uri ni omogočena za vse poštne naslove. Prav tako ni možna dostava po 16.00 uri za izdelke težje od 50kg!

Hitrost dostave
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 12. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko maila ali po telefonu obvestili o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, ponavadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

Odvoz starega aparata
Pri nakupu novih izdelkov iz skupine bela tehnika, vam omogočamo odvoz vašega starega aparata. Odvoz velja samo za aparate istega tipa (primer: kupite nov hladilnik, odpeljemo star hladilnik). Pred dostavo novega izdelka vas bodo iz dostavne služne Pošta Slovenije klicali na kontaktno številko, da se z vami domenijo o dostavi in o odvozu.Izdelek ki ga odvažamo mora biti pripravljen za odvoz (odklopljen, odstranjene cevi, pritrjeni odpirajoči se deli …) Storitev je plačljiva.

Po predhodnem dogovoru je možen osebni prevzem pri nas na našem naslovu skladišča (Kleče 26,1262 Dol pri Ljubljani).
Po predhodno oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku na izdajnem mestu PROUP d.o.o.,Kleče 26,1262 Dol pri  Ljubljana, obratovalni čas je od ponedelja do petka, med 9.00 in 15.00 uro. Takoj, ko so izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, SMS sporočilom, ali klicom na vašo telefonsko številko.

Varnost in pravica do zasebnosti

Upravitelj spletnega mesta www.”Protehnika.si, podjetje PROUP d.o.o., je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na Protehnika.si (naprimer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte…)
Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen lastni sejni poškotek za spremljanje nakupovalne košarice, ter spremljanje nastavitev, ki jih uporabnik aktivno vpisuje, recimo nastavitve razvrščanja rezultatov/vsebine
Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna stran  dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo.

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
-jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
-pošiljatelj mora biti jasno razviden
-različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
-željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

Komunikacija

Obveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

– Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
–  V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 040 60 40 20, ali po elektronski pošti na

   prodaja@protehnika.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova prodaja@protehnika.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
– Za primere reklamacija dostave, uveljavljanje garancije, uveljavljanje stvarne napake, lahko najdete informacije in natančne napotke glede samega

   poteka pritožbe na spletnem mestu www.Protehnika.si, v sporočilu/na spletni strani.
– Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
– Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
– Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik omogoča spletno stran na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Pravno obvestilo

Spletna stran  in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati  ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi o nas, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.

X

Piškotki Z uporabo spletne stran Protehnika.si se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij je na voljo v naši izjavi o varstvu podatkov in v razdelku pomoči "Piškotki". Več na razdelku domov "Piškotki". Kako izbrisati piškotke Kaj so piškotki? VEČ INFORMACIJ

Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki se zapišejo na vaš računalnik, ko obiščete spletno stran. Piškotki služijo za zagotavljanje sledljivosti in ko se naslednjič vrnete na stran preko istega brskalnika lahko le ta preveri, ali je piškotek prisoten, in uporabi podatke iz piškotka ter jih pošlje nazaj strani. Piškotki nam omogočajo, da prepoznamo ali nas je uporabnik že predhodno obiskal, in v nekaterih primerih temu lahko prilagodimo prikazano vsebino. Upravljanje in brisanje piškotkov V primeru, da se odločite spremeniti način, kako brskalnik uporablja piškotke lahko to storite s spreminjanjem nastavitev brskalnika. Večina brskalnikov omogoča da zavrnete ali sprejmete vse piškotke, sprejmete samo določene piškotke ali pa vas vsakič vpraša ali dovolite piškotke za določeno stran ali ne. Brisanje piškotkov se razlikuje glede na brskalnik, ki ga uporabljate. Za navodila, kako to storiti, vam predlagamo, da se poslužite pomoči v brskalniku kjer boste našli navodila za upravljanje piškotkov vašega brskalnika. Naše spletno mesto shranjuje naslednje piškotke Ime piškotka Namen uporabe piškotka TrajanjeStoritev domain_session Seja strani Seja www.PROTehnika.si cookie_agreement Odločitev uporabnika o uporabi piškotkov 1 leto www.PROTehnika.si cookie_agreement_ga Odločitev uporabnika o uporabi piškotkov storitve 1 leto www.PROTehnika.si Google Analytics _utma Statistika ogledov spletne strani 2 leti Google Analytics _utmb Statistika ogledov spletne strani 30 minut Google Analytics _utmc Statistika ogledov spletne strani Seja Google Analytics _utmz Statistika ogledov spletne strani 6 mesecev Google Analytics ​ Sedež podjetja: Uroš Petek s.p., Zaloška cesta 269 1000 Ljubljana Telefon: 040 60 40 20 ​ Elektronski naslov: prodaja@protehnika.si

ZAPRI